دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

بازدید: 1083


…:: آپدیت شماره ۱٫۴ بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

شخصیت های خوب همیشه می توانند محبوب باشند. آن ها مردم را نجات می دهند. آتش ها را خاموش می کنند. جنگ ها را پایان می دهند. اسیران را آزاد می کنند. حتی یکی از این کار ها برای محبوبیت یک شخص کافی است. کافی است یک شخصیت خوب لبخند بزند تا همه او را دوست داشته باشند اما چه می شود که همین لبخند بر لبان کسی دیگر مایه زجر است؟ مگر چه تفاوتی میان این دو وجود داشته است؟ شاید به نظر شما این تفاوت کاملا مشخص و محسوس باشد. پس به من بگویید که چه می شود در فیلم شوالیه تاریکی “جوکر” از بتمن محبوب تر است؟ مگر او ظلم نمی کند؟ مگر خون نمی ریزد؟ اوج دیوانگی دقیقا همین است. یعنی سازنده می تواند تا حدی دیوانه وار عمل کند که شخص مخاطب شخصیت ظالم را دوست داشته باشد. لبخند وحشیانه اش را دوست داشته باشد. برترین نمود این دیوانگی در سری Far Cry به چشم می خورد. عنوانی که تا لحظه آخر عده بسیاری شخصیت اصلی را نمی شناسند و از همه مهمتر برایش اهمیتی قائل نیستند. اوج دیوانگی دقیقا همین چیز هاست…
در اوج زیبایی…
همگان موفقیت های نسخه سوم سری بازی های Far Cry را به یاد دارند. عنوانی که قدم ها جلوتر از نسخه های قبلی خود پای گذاشت و در سبک خود استاندارد های تازه ای رامطرح کرد. تمام مدت دیوانه وار به دنبال دیوانه ای به نام Vass می گردیم و در پایان که لحظه مرگ او فرا می رسد می خواهیم او را بکشیم اما از این کار نیز ناراحتیم! مگر چه شده است؟ مگر او یک ظالم دیوانه نبود؟ چگونه یک دیوانه تا این حد ما را دیوانه خود می کند؟
بعد از بزرگی و زیبایی داستان نسخه سوم یوبی سافت دست به کار شد تا این بار نسخه ای بزرگتر و زیباتر از این عنوان را به نمایش در بیاورد. نسخه ای که از همان ابتدا با یک تصویر چه جنجال ها که به پا نکرد. از همجنس گرا بودن شخصیت منفی بازی تا نژاد پرستی پوستر این بازی. اما مهمترین چیز همواره سخن سازندگان و شعار رسمی این بازی بود. شعاری که هنوز هم از درک آن عاجزیم:
یوبی سافت در ساخت این بازی با تک تک جمله هایی که به کار برد ثابت کرد می خواهد بازهم بر روی شخصیت منفی تمرکز کند. در حقیقت سری Far Cry به این شکل جلو می رود. در نسخه سوم این عنوان نیز به مانند همین نسخه تصویر شخصیت منفی بازی به روی باکس آرت نقش بسته بود. حال این بار به جای Vass با یک شخصیت منفی جدید به نام Pagan Min مواجه هستیم که برای شناخت او کافی است تنها تریلر منتشر شده از بازی Far Cry 4 را تماشا کنیم. قبل از هر چیز شما را به مشاهده کامل این تریلر دعوت می کنیم. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلود آباد دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب....

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت: 12:55 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی WWE 2K15 برای PC کامپیوتر

بازدید: 741

WWE 2K15

دانلود بازی WWE 2K15 برای PC کامپیوتر

به گزارش سایت ایران فناوری، امروز با موضوع ” دانلود بازی WWE 2K15 برای PC کامپیوتر ” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

سری جدید بازی کشتی کج که در سال های گذشته پیشرفت های بسیاری در آن ایجاد شده است، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به دلیل انتشار آن برای سیستم های نسل هشتمی، کمی با تاخیر همراه شده است در این سری سعی شده است تا عیب هایی که در یک بازی کشتی کج مشاهده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این سری صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود. سایت دانلود آباد امیدوار است از این بازی نهایت لذت رو ببرید.

دانلود در ادامه مطلب....

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت: 12:49 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Mortal Kombat X برای کامپیوتر

بازدید: 660

دانلود بازی مورتال کمبت Mortal Kombat X برای PC

| نسخه کامل و نهایی همراه با کرک معتبر RELOADED + نسخه کم حجم BlackBox |

# لینک مستقیم از 2 سرور مختلف #

| آپدیت Update v20150602-RELOADED اضافه شد |

بازی Mortal Kombat 10 مورتال کمبت ایکس برای PC توسط کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive عرضه شده و کار ساخت آن را استودیو Netherrealm بر عهده داشته است ، این بازی مشهور سبک Fighting که بیش از 2 دهه برای پلتفروم های مختلف عرضه می شود امسال نیز به لطف کنسول های نسل هشتمی با سیلی از امکانات و شخصیت ها و قابلیت های جدید بازگشته تا آدرنالین گیمرها را به بالاترین حد خود برساند ، از اصلی ترین ارکان موفقیت این بازی شخصت های قابل مبارزه آن است که بسیاری از آنها از بدو ساخت تا کنون در بازی حضور داشته اند ، در نسخه جدید همگی آنها دارای ظاهر جدیدی هستند و همچنین چندین شخصیت جدید نیز به بازی اضافه شده که دارای قابلیت های هیجان انگیزی می باشند ، پیشرفت گرافیکی در نسخه X موج میزند ، بسیاری از جلوه های بصری و نورپردازی ها گیمرها را میخکوب خواهد کرد و از زیباترین بخش های بازی اسکین های آن است که به شکل فوق العاده ایی طراحی شده اند ، گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده که می توان به اجرای فنون Brutality جدید اشاره کرد ، علاوه بر این امکان اجرای Fatality نیز به شکل بسیار جذابی فراهم شده که در پایان مبارزات می توانید آنها را اجرا نمایید ، جهت دانلود بازی Mortal Kombat X برای کامپیوتر با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت: 12:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue

بازدید: 960


به روز رسانی :

1392/12/20 آپدیت ورژن 1.1.0 نسخه CODEX اضافه شد

بازی کامپیوتر Assassins Creed Rogue در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Sofia ساخته شده و در سال 2015 برای PC منتشر کرد . داستان بازی در اوایل قرن 18 و در طول 7 سال جنگ داخلی در جریان می باشد . کارکتر اصلی بازی فردی به نام Shay Patrick Cormac می باشد که در ابتدا یک اساسین بوده ولی در طول بازی به علت دیدن خیانت از طرفه فرقه اساسین ها تبدیل به Templar می شود . گیم پلی بازیAssassin’s Creed Rogue بسیار شبیه به آخرین نسخه از این مجموعه تحت عنوان Black Flag می باشد . Shay دارای کشتی بوده و شما می توانید کنترل آن را در دست بگیرید و ماموریت های دریایی را انجام دهید . ویژگی های جدیدی نسبت به گیم پلی بازی Black Flag اضافه شده است که می توان به وجود کشتی های متنوع و سلاح های متفاوت مانند Oil Slick و Puckle Guns اشاره کرد . محیط اطراف تاثیر به سزایی در گیم پلی بازی دارند به علت در جریان بودن بازی در قطب شمال اماکن شنا کردن در دریا وجود ندارد زیر این کار باعث کشته شدن کارکتر بازی می شود . Air Rifle از سلاح های جدید بازی می باشد که برای کشتن دشمن در فواصل طولانی استفاده می شود . برای اولین بار در این سری می توانید از Grenade Luncher برای انفجار محیط استفاده نمایید . شما می توانید این بازی مهیج را از سایت دانلود آباد دریافت نمایید .

دانلود در ادامه مطلب....

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت: 12:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای کامپیوتر

بازدید: 4005

دانلود بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای PC با لینک مستفیم

آپـدیـت ۱ نسخــه CPY و FUll UNLOCKED منتشــر شــد

Batman Arkham Knight نسخه کم حجم بازی Batman Arkham Knight نسخه ریلودد بازی Batman Arkham Knight نسخه بلک باکس بازی Batman Arkham Knight نسخه 10 گیگی بازی Batman Arkham Knight مشکل بازی Batman Arkham Knight کرک فول انلاک بازی Batman Arkham Knight کرک سالم بازی Batman Arkham Knight کرک ریلودد بازی Batman Arkham Knight زمان انتشار کرک بازی Batman Arkham Knight دانلود رایگان بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای PC با لینک مستفیم دانلود رایگان بازی Batman Arkham Knight دانلود بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای کامپیوتر دانلود بازی Batman Arkham Knight دانلود آپدیت جدید بازی Batman Arkham Knight خرید پستی بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای PC خرید پستی بازی Batman Arkham Knight حل مشکلات بازی بازی Batman Arkham Knight تریلر بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای PC بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام برای PC بازی Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام بازی Batman Arkham Knight ارور های بازی Batman Arkham Knight آپدیت بازی Batman Arkham Knight Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام

بازی کامپیوتر Batman Arkham Knight بتمن شوالیه آرخام یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Warner Bros. Interactive Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Rocksteady Studios برای پلتفرم های PC , XBoxOne و PS4 به بازار عرضه شده است . داستان بازی یک سال پس از مرگ جوکر روایت می شود زمانی که خلافکاران شهر دور یکدیگر جمع شده اند و تصمیم گرفته اند تا با کمک یکدیگر شوالیه آرخام را از بین ببرند . شهر در حال تخلیه شدن است و تمام مردم سراسیمه به دنبال پیدا کردن جایی امن برای مخفی شدن هستند.

 Scarecrow بازگشته است تا بار دیگر آرامش را برهم زده و ترس را در دل سیاهی شهر به وجود آورد . او قصد دارد با پخش کردن بمب های شیمیایی در تمام سطح شهر , قدرت را در دست گرفته و بر آرخام حکمرانی کند . برای از پا درآوردن بتمن , هرکدام از شخصیت های شیطانی بازی ماموریت خاصی دارند به طور مثال Penguin به دنبال پلیس های سطح شهر است و قصد دارد آنها را بکشد . بتمن که از این اتفاقات مطلع شده , خود را آماده می کند و سوار بر اتومبیل فوق العاده خود پا در میدان نبرد می گذارد . طبق گفته راک استدی , این نسخه آخرین بازی از سری بتمن است که این کمپانی مشهور آن را می سازد و قصد دارد در پایان این پروژه , بر روی بازی های دیگر خود کار کند . در این نسخه , شخصیت های جدید زیادی علیه بتمن وجود خواهند داشت , کسانی که توسط خود راک استدی خلق شده اند . خیابان های شهر بسیار عریض شده و این امکان را به پلیر می دهند تا بتواند بتموبیل را , راحت تر در سطح شهر براند و در صورت نیاز به سمت دشمنان خود موشک پرتاب کنید . Batmobile یک اتومبیل فوق العاده است که به نظر می رسد طراحی آن از اتومبیل بتمن در سری فیلم های شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان الهام گرفته شده است . یک سری حرکات جدید مبارزه به بازی اضافه شده است به طور مثال اگر دشمنی در مقابل شما باشد می توانید او را گرفته و به سمت سایر دشمنان خود پرتاب کنید . تعداد دشمنان در هر مبارزه بسیار افزایش یافته و می تواند به بیش از ۴۰ نفر نیز برسد ولی بتمن در این نسخه می تواند در یک لحظه تمام جزئیات و دشمنان خود را ببیند و با آنها مبارزه کند . یکی از مهمترین و شاخص ترین ویژگی های بازی , گرافیک خیره کننده آن است . شهر نسبت به نسخه های قبلی بسیار بزرگ است و در طراحی آن دقت بسیاری شده به طوری که حرکت ابرها و خورشید بسیار واقعگرایانه است . برای ساخت بازی از موتور Unreal Engine استفاده شده است که در آن تمامی چین و چروک های صورت بروس وین و گوردون هنگام صحبت کردن , حرک لباس ها و تغییر حالات آنها هنگام وزیدن باد , بارش باران و حرکت قطرات آن بر روی لباس بتمن و خارج شدن بخار از لوله های موجود در سطح شهر به طور خارق العاده ای طراحی شده و حس واقعی را به پلیر منتقل می کند . فراموش نکنیم بتمن , در ابتدا با همان لباس خود وارد می شود ولی هرچه به جلو پیش می رود و ماموریت های خود را با موفقیت پشت سر می گذارد , می تواند لباس خود را ارتقا داده و مجهز کند . در این نسخه علاوه بر کمیسر گوردون , دخترش باربارا با نام Oracle و به عنوان یک ابر قهرمان نیز به طور مخفیانه به بتمن کمک می کند . از جمله شخصیت هایی که بتمن با آنها روبرو می شود می توان به Scarecrow مترسک , Penguin پنگوئن ( نولان نورث ) , Two-Face دوچهره ( تروی بیکر ) , Harley Quinn هارلی کوئین و Riddler اشاره کرد . پیشنهاد می کنم این بازی را هرگز از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی را از سرورهای قدرتمند دانلود آباد دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

دانلود در ادامه مطلب....

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت: 12:14 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

بازی PES 2015 (برای کامپیوتر) به همراه آخرین آپدیت - Pro Evolution Soccer 2015 - PC Game

بازدید: 651

دانلود بازی PES 2015 (برای کامپیوتر) به همراه آخرین آپدیت

Pro Evolution Soccer 2015 - PC Game

 

 

بازی PES 2015 (برای کامپیوتر) به همراه آخرین آپدیت - Pro Evolution Soccer 2015 - PC Game

 

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، نسخه PES 2015 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

در PES 2015 شما میتوانید انواع مختلف بازی را تجربه کنید. تک نفره یا چند نفره بازی کنید، لیگ بسازید، مدیریت یک تیم را به عهده بگیرید و حتی بصورت آنلاین با دوستانتان رقابت کنید.

 

شرکت KONAMI در PES 2015 سعی کرده تا هر بازیکن را منحصر به فرد و شبیه به شخصیت واقعی خود بسازد. با این تغییر شما حس فوق العاده ای از بازی با یک فوق ستاره خواهید داشت.

 

همچنین آخرین آپدیت بازی نیز به صورت جداگانه برای علاقمندان قرار داده شده است.

 

این بازی از نظر بسیاری از کاربران برترین بازی فوتبال است.

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید....

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 شهريور 1394 ساعت: 12:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 15
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 24
بازدید دیروز بازدید دیروز : 30
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
آي پي امروز آي پي امروز : 8
آي پي ديروز آي پي ديروز : 10
بازدید هفته بازدید هفته : 24
بازدید ماه بازدید ماه : 82
بازدید سال بازدید سال : 498
بازدید کلی بازدید کلی : 144835

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.84.155
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

نظر شما در باره این سایت چیست؟

درباره ما

www.download-abad.ir وب سایت دانلود آباد برای شما آرزوی موفقیت دارد و از شما تقاضا دارد انتقادها و پیشنهادهای خود را با این ایمیل در میان بگذارید azghandiha@gemil.com صمیمانه ازشما تشکر میکنیم

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آباد و آدرس download-abad.ir     لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود